Shelly Support

Shelly Support

 

1)Για προβλήματα συγχρονισμού η όπως το παρακάτω

 

Μπορείτε να ανοίξετε ένα ticket στην εξυπηρέτηση πελατών της shelly

https://support.shelly.cloud/en/support/tickets/new

αναφέρετε ποιο είναι το πρόβλημα σας

και σε λίγες ώρες θα έχει επιλυθεί το πρόβλημα σας

 

 

2) Αν για οποιοδήποτε λόγω δεν μπορέσουν να σας εξυπηρετήσουν άμεσα στην εξυπηρέτηση πελατών της shelly

Η κοινότητα της shelly μοιράζει γνώση και επίλυση προβλημάτων στα προϊόντα της Shelly
Γίνετε μέλος στο Shelly Support Group https://www.facebook.com/groups/ShellyIoTCommunitySupport

 

Μπορείτε:

είτε να ψάξετε αν έχει απαντηθεί στο παρελθόν το πρόβλημα σας

  

 

Είτε μπορείτε να αναφέρετε το πρόβλημα σας

Με φωτογραφίες του προϊόντος με καθαρή την συνδεσμολογία  (εάν υπάρχει)

Και περίληψη του επιθυμητού σεναρίου

Λαμβάνεται γρήγορες απαντήσεις / πιθανές διορθώσεις συνδεσμολογίας